çok güzel bir düşünce. böyle bir şey düşünüp yaptığın için teşekkürler, iyi oldu bu :)
Evet okul başladı. Tüm öğrencilere başarılar dilerim.
Ben okullar başlayacak diye heyecanlanıyordum, seviniyordum ama ilk günden sonra korkmaya başladım. ÖSS yaklaşıyor ve Fen Lisesinde okumanın özelliği midir bilmem ama derslerde çok zorlanacağımı düşünüyorum. Okulda sınav olmasa bıraksalar ÖSSye çalışsak çok iyi olur, sınavlar çok stres yapıyor. Ayrıca çok sayıda dersin olması da öğrencilerin gözünü korkutuyor. Ama kendime güvenmem ve çok çalışmam lazım. Bakalım bilgisayarı bırakıp ders çalışmaya başlayabilecek miyim? Gerçi bilgisayardan sıkıldım ama belli olmaz :D