Fenerbahçe'de Appiah bilmecesi bitmek bilmiyor. Sarı Lacivertli kulüp doktorlarının sakatlığının tamamen atlattığını söyledikleri Ganalı yıldızın katıldığı takımla çalışmaları her seferinde ağrılarını bahane ederek yarım bırakması kafaları karıştırıyor.
Fenerbahçe'de Appiah bilmecesi bitmek bilmiyor. Sarı Lacivertli kulüp doktorlarının sakatlığının tamamen atlattığını söyledikleri Ganalı yıldızın katıldığı takımla çalışmaları her seferinde ağrılarını bahane ederek yarım bırakması kafaları karıştırıyor.
Lig TV'nin haberine göre Appiah için sakatlığın geçme süreci doğrultusunda doktorların yaptığı tüm kontrollerde herhangi bir aksiliğe rastlanmazken, Ganalı futbolcunun ağrılar hissettiğini bildirerek sahalara dönüş sürecini geciktirdiği öğrenildi. Kulüp doktorlarının geçtiğimiz hafta resmi internet sitesinden yaptıkları Appiah tamamen iyileşti açıklamasından sonra Inter maçında forma giymesi beklenen Ganalı futbolcu için Teknik Direktör Zico'nun, "En az bir ay daha oynayabilecek duruma geleceğini sanmıyorum" açıklaması dikkat çekti. Zico'nun, "Henüz kendine güveni tam olarak gelmedi" sözleri de Appiah'ın aslında fiziksel olarak bir sorunu olmadığı izlenimi yarattı. (Cihan Haber Ajansı)