Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Alєxaŋdяє Paτo Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna İnter Kazanır Büyük İhtimal Ama Fener Avrupa'da Bi Başka Oynuyo Bunuda Dikkate Almak Lazım. Allahım ne güzel birşey bu kadar insanın yanıldıgını görmek. :D:D:D Ben Kesin Konuşmadım.Fenerin Avrupa'da Farklı Oynadığınıda Belirttim Bu Kadar Kasmana Gerek Yoktu.
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: xenoa Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: keskin1 en iyi ihtimalle mac 0-3 biter kötü ihtimali siz düşünün artık :D tabi o arkadaş muhtemelen interin egrçek 11 inden bahsediodu .. İnter paf takımını kastetmemiştir.. soda iç soda..iyi gelir..
wolkie00 interin paf takımı mı?... adriano zaten sezon başından beri kadro dışı, maicon,cruz,burdisso valencia maçından cezalılar.. ki bunlardan zaten sürekli her maç oynayan yok..yıldız kategorisinde sayılmazlar (bana göre).. materazzi ve cordoba zaten chivu geliği için oynamıyo pek bi tek chivu ve vieira eksik oyuncu olarak kabul edilebilir.. ki chivu da zaten daha takımda lig başladığından beri 3 maç yaptı... hücum hattı ideal kadro olan intere net bir tane bile pozisyon vermemiş takımı küçümsemek hazımsızlıktan öteye geçmez... yine söylüyorum ayakların yere basması gerek aalınan galibiyetin alrtında oyuncuların ezilmemesi ve psv ve cska maçlarından ellerinden geleni yapmaları gerek ... takımın çapını bilmesi lazım....
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Ben Kesin Konuşmadım.Fenerin Avrupa'da Farklı Oynadığınıda Belirttim Bu Kadar Kasmana Gerek Yoktu. Kastığım felan yok yeğenim sen inter kazanır dedin mi demedin mi ? dedin.. bende bi güzel haklı çıktım mı ? çıktım. sussan iyi olur ;)
Lugano Moreno Orjinal Mesajı Yazan: Alєxaŋdяє Paτo Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Ben Kesin Konuşmadım.Fenerin Avrupa'da Farklı Oynadığınıda Belirttim Bu Kadar Kasmana Gerek Yoktu. Kastığım felan yok yeğenim sen inter kazanır dedin mi demedin mi ? dedin.. bende bi güzel haklı çıktım mı ? çıktım. sussan iyi olur ;) .(Nokta)
ŞANLI_ http://www.youtube.com/v/qIHxL2LxAZ0>http://www.youtube.com/v/qIHxL2LxAZ0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Noktalı Virgülden Devam edelim o zaman İzleyin Derim Süper bişey :D
crdsa Ya ortada ne var ki?? Tahminini, düşüncesini söyledi. Olmadıysa ne olacak?? Siteden mi atacaksınız?? Biraz sakin olalım lütfen. Karşı takımın taraftarlarına düşmanlık göstermeyelim. Hepimiz kardeşiz:)
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: Alєxaŋdяє Paτo http://www.youtube.com/v/qIHxL2LxAZ0>http://www.youtube.com/v/qIHxL2LxAZ0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Noktalı Virgülden Devam edelim o zaman İzleyin Derim Süper bişey :D mükemmel bişey ulaş ;;;;;;;;;;;;;;;;;;)
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Orjinal Mesajı Yazan: Alєxaŋdяє Paτo http://www.youtube.com/v/qIHxL2LxAZ0>http://www.youtube.com/v/qIHxL2LxAZ0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Noktalı Virgülden Devam edelim o zaman İzleyin Derim Süper bişey :D mükemmel bişey ulaş ;;;;;;;;;;;;;;;;;;) eline sağlık harbi süper ya !
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Alєxaŋdяє Paτo Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Ben Kesin Konuşmadım.Fenerin Avrupa'da Farklı Oynadığınıda Belirttim Bu Kadar Kasmana Gerek Yoktu. Kastığım felan yok yeğenim sen inter kazanır dedin mi demedin mi ? dedin.. bende bi güzel haklı çıktım mı ? çıktım. sussan iyi olur ;) Hadi Be Üç Nokta