Bir GSlı olarak değil de Türk olarak söylüyorum : Maalesef Fenerbahçemizin yenmesi çok zor. FBliler çoğunlukla gruptan çıkarız diye bakıyorlar, BJKliler de öyle. GSa henüz güçlü takım gelmedi, ama gelince taraftarlar aynı şekilde kötü senaryoyu düşünmeyecekler. Maalesef taraftarlarımız takımlarına çok güveniyorlar, çok güçlü takımlarla oynasalar bile yeneriz diyorlar. Denilmesi gereken şey en azından şu : "Onlar favori, inşallah sürpriz yapabiliriz". Fenerbahçe kötü bir durumda ama Şampiyonlar Ligi gerçekten başka deniliyor, doğru. Ama Inter de birkaç eksiğine rağmen grubun en zayıf takımını yenmek ister. Ayrıca taraftarlar FByi grupta en kötü takım olarak görmüyorlar, doğaldır geçen sene de GSlılar takımlarını en kötü takım görmüyorlardı. Artık bazı şeyleri kabullenmeye başlamalıyız bence. Hem kulüp takımlarımız, hem de milli takımımız için bu gerekli. Inter bir dev, PSV kaç yıldır bu turnuvada önemli yerlere geldi, CSKA Moscow takımı da çok iyi geçen sene son maçta HSVe yenilerek elendiler. Lütfen bu dediklerimi uygulamaya başlayalım. Çok fazla güvenip sonradan üzülmeyelim.
Lütfen FB karşıtı bir yazı yazdığımı düşünmeyin. Aynı şeyler GS ve milli takım için de geçerli.