mc_shewa arkadaşlar bende fifa 07-08 edition var pc min özellikleri 256 mb ekran kartı 1 gb ram 3.2 ghz ama oyun çok yavaş acılıo oyun ayarlarından ayarları filan düşürdüm ama hala aynı sorun var bi yardım eden olursa cvplarınızı bekliyorum
RocKKingGS kardeşim aynı sorun bendede wardı yönetim penceresinden disket sürücüyü devre dışı bırak olur
yanch bende 07 08 edition var 3 buyukler teazhurat yapıyor tsl var ama spikerden ses çıkmıyor arkadaşlar bi yardımcı olurmusunuz olay nedir?
Imm0RtaL ArkadaşLar 07 08 edition dosyaLarını indirdim fakat yükLemede sorun çıkarıyo. BuiLd'e tıkLadığım'da "Run time error '9' : Subscript out of range " yazısı çıkıyo. Ne yapmam gerekiyo? ßiLgisi oLan arkada$Lar yardımcı oLurLarsa sevinirim, teşekkürLer.