Orjinal Mesajı Yazan: Anderlecht
eger bisey yapiyorsaniz adam gibi yapin... ADAM
eğer bişey diyeceksen adam gibi söyle...ADAM.Benim nba 2007'im yok ama anladım çünkü senin gibi değilim.yamayı kurduktan sonra oyuna girecen.my nba live yada her nerdeyse LOAD GAME bölümünü bulup açacan.FİBA LİVE 2007 dosyasını seçecen ve düzgün konuşacan!Ancak böyle oynanır.