fenerim1985 Ben Türkiyede 2,ligden bir takımı yönetince mesela ALTAY ı bazen yeni oyun açtığımda yabancı oyuncu transfer ediyorum bwzen tekrar oyunu yenilediğimde edemiyorum neden acaba?
Thor Eğer öyle olsaydı FM çok sıkıcı bir oyun olurdu. Lineer yapıdan bağımsız olması çok iyi bir şey. Her seferinde gelmek istemeyebilir, birinde kulübünde mutsuzdur diğerinde çok mutlu ve formdadır gelmeyebilir.
fenerim1985 hayir gelmem olayi değil SADECE TÜRK ,AZERBEYCAN OYUNCUSU TRANSFER EDEBİLİRSİNİZ FALAN DİYO