**zuhahaha O ne :D puhaha la olm bari "Kaliteli"deme ya :D **
Bence benzemiş ama biraz daha çalışabilirsin üzerinde. Yine de güzel.
**Konu kilitlenmiştir, arkadaşa da yazdığı küfürlü mesajından dolayı ceza verilmiştir.**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: