cersey http://www.youtube.com/v/WB0j_drYRsw>http://www.youtube.com/v/WB0j_drYRsw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> arkadaşlar bu hareketleri yapan kişi xboxda oynamış ve hareketleri karşınızda süper hareketler xbox için olanı süperrr arkadşlar bence;)
cersey Orjinal Mesajı Yazan: xenoa aynısı demodada yapılıyo pc için olanda değişik olan ne var ? grafikler,stadlar,hareketler,tek kişilik mod yok demoda,next gen var xboxda,seyirciler gerçek xboxda, hakenlar daha iii bunlar ve çim süper
salyum nie bunlar pc de olmuyo ya walla gıcık oldum şimdi böle sey mi olur x box icin ayrı ps icin ayrı pc icin ne bicim oyun yapıolar anlamıyorum
cersey Orjinal Mesajı Yazan: kemal003 nie bunlar pc de olmuyo ya walla gıcık oldum şimdi böle sey mi olur x box icin ayrı ps icin ayrı pc icin ne bicim oyun yapıolar anlamıyorum bütün oyunlar nerdeyse böle ama:D
NeFaKo Orjinal Mesajı Yazan: xenoa yok demke istediğim orda adamın yptığı topla olan bütün hareketler demodada yapılıyo .. adam aynı hareketler demodada yapılıyor diyor siz niye pc yok diyorsunuz
cersey Orjinal Mesajı Yazan: Korsan06 çok süper hareketler pc dede yapılsa süper olurdu ama aslında çok zor bişey deil sadece biraz daha mb artar ama güzel oyun olurdu;)
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: engin valla hareketler tek kelime ile müthiç....İnş. fifa 2009da da bu hareketleri pc de görürüz.... FIFA 09 Da bırak hareketleri Next-Gen geliyo Bu uydurma değildir kaynak EA Ofical forum adminlerin yazısı
cersey Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 Orjinal Mesajı Yazan: engin valla hareketler tek kelime ile müthiç....İnş. fifa 2009da da bu hareketleri pc de görürüz.... FIFA 09 Da bırak hareketleri Next-Gen geliyo Bu uydurma değildir kaynak EA Ofical forum adminlerin yazısı tamam zaten geçmesse battı fifa çünkü pes next gende;)