Acil Şifa Diliyorum. Ne kadarda Fenerbahçeli olsamda, şuanda konuşulan konu ne onun yönetimi nede takımı, iş sağlıksa herşeyden önce. gelir, eğer kötü niyetli arkadaşlar olursa onları birazdaha hassasiyete davet ediyorum, başka forumlarda çok çirkin şeyler gördüm çünkü...