JacKSpaRoW ellerine sağlık güzel olmuş da bana şu formanın ön tarafındaki kenar çizgilerini ve yakadaki o çizgileri neyle yaptığını sölermisin?
Sezo1905 Forman çok güzel olmuş.yukarıdaki .o uzantılı dosyaya nasıl ulaşabilirim,hangi z-data nın içinde acaba?
JacKSpaRoW teşşekürler bende pen toolla deniyorum ama olmuyor bi türlü :D bi video hazırlayabilirmisin onunla ilgili zahmet olmazsa..
Vinnie Jones teşekkürler, evet küçük oldu logolar biraz sonradan farkettim ben de oyunun tam sürümü çıkınca güncellerim formayı =) Sezo1905, OEdit'de formaya bakmak için kullanılan "Fifa08.o" Dosyası 0 ve 2: uzun kol 1 ve 3: kısa kol 26: çorap 28-35 arası: yaka 54-62 arası: formanın diğer parçaları
R9_ozankutlu Punkreas çok güzel bi formada sen o yandaki çizgileri pen tolla yaparken aynen olduğu gibi pen toolu kullanarak o şeklimi çiziyon yoksa pen tolla başka bi şekil çiziyon o şekilmi oluşuyo :D
Vinnie Jones aynen olduu gibi çiziyorum.. şu videoda nasıl çizdiğimi görebilirsin --> pen tool kullanımı (4.60 mb)
R9_ozankutlu Orjinal Mesajı Yazan: Punkreas aynen olduu gibi çiziyorum.. şu videoda nasıl çizdiğimi görebilirsin --> pen tool kullanımı (4.60 mb) Bu sadece forma yapımı değil başka şeyler içinde işime yarayacak gibi gözüküyo çok saol
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Punkreas Sezo1905, OEdit'de formaya bakmak için kullanılan "Fifa08.o" Dosyası geç gördüm çok teşekkürler;)
Vinnie Jones rica ederim.. başlığı nasıl düzenleyebilirim? en son fenerbahçe forması ekledim ama başlıkta galatasaray forması gözüküyo da..
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Punkreas rica ederim.. başlığı nasıl düzenleyebilirim? en son fenerbahçe forması ekledim ama başlıkta galatasaray forması gözüküyo da.. sağ en altta moderasyon var ordan konu başlığı düzenleyi seçerek düzenleyebilirsin.