Aynı dvdden farklı makinalara kuruyoruz benim ki ağır çekim gibi oynanırken diğer makinada normal oynanıyor. Tüm grafik ayarlarını minimuma getirmeme rağmen sorun geçmiyor. Ayrıca ekran kartım ve makinam çok da kötü değil.Ekran kartı 128 mb geforce 6200, makina da 512 mb ram ve 1.86 ghz, sorunsuz çalışması lazım ama olmuyor. Menü geçişleri normal, problem sadece oyun esnasında oluyor. Ekran kartı sürücüsü de en güncel halinde. directxin ise sorun olacağını sanmıyorum.
var mı bu konuda fikri veya tecrübesi olan?