fifa_mania_99 ben sadece bunu nasil becerdigini ogrenmek istiyorum:D:D ciddi bu gercekmi yoksa montajladinmi resimi:D
cersey Orjinal Mesajı Yazan: fifa_mania_99 ben sadece bunu nasil becerdigini ogrenmek istiyorum:D:D ciddi bu gercekmi yoksa montajladinmi resimi:D valla yaw acaba photoshop eseri mi bu:D:D
alaattin47 yok valla abi kendi eserim bide van der sar ın kart alması içinde giggs i kaleye soktum:D 4 kırmızıdan sonra kırmızı kart almadım..:D
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: Sezo1905 fifa08 fair-play oyuncusu ödülü sahibi : Alaattin47 :D eyvallah abi çok teşekkurler:D
xenoa alla alla ne tesadüf aynı resim bi portekiz fifa 2008 sitesindede var sende aynısını yapmışın yada ordanmı görüp yaptın desek ?
fifa_mania_99 Orjinal Mesajı Yazan: xenoa alla alla ne tesadüf aynı resim bi portekiz fifa 2008 sitesindede var sende aynısını yapmışın yada ordanmı görüp yaptın desek ? :D:D:D:D:D
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: xenoa alla alla ne tesadüf aynı resim bi portekiz fifa 2008 sitesindede var sende aynısını yapmışın yada ordanmı görüp yaptın desek ? kardeş o siteyi bana gostersene
hipermegacoolstar ah be keşke kavga da çıkasaymış koltuklar falan kırılşsaymış çok cix olurmuş pet şişeler falan taraftarlar sahaya girse:D:D:D:D:D:Dsüper olurdu be
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: I0_RoBiNHo_I0 En fazla 4 kırmızı kart gösterio aslında hepsine gösterme olsa:D:D:D:D:D:D:D oda olur bi gun:D
xenoa alattin sen nasıl oda olur diyosun ki bunu sen almışın portekiz fifa 2008 sitesidenn burda millete ben yaptım die gösteriosun bide .. bence kendin 2 kişiyi attır ama kendin yapmış ol en azından öyle göster
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: xenoa alattin sen nasıl oda olur diyosun ki bunu sen almışın portekiz fifa 2008 sitesidenn burda millete ben yaptım die gösteriosun bide .. bence kendin 2 kişiyi attır ama kendin yapmış ol en azından öyle göster abi bu oructa yalan mı soyliyecem sana bi resim icin bunu yakıştırıyosanız helal olsun:(
cracks bırak dengesizi layığını bukmuş zaten. tebrik ederim senide van der saar'ı kaleden çıakrtıp sarı gördürmekte akıllıca:)