face çi arkadaslara sesleniorum burdan oyunda faci olan oyuncuları neden bidaha yapıosunuz kı zaten oyundakıler en iyi faceler siz onları yapmaya calısınca zaten daha kötü oluyo örneğin bnden öneri(nondayı,delgadoyu,orkunu,elano)yu falana yapsanız oyuna daha iyi hava katmıs olmazmısınız