ya arkadasla daha düne kadar cok güzel bi sekilde oynuyordum fifayı su sampiyonlar ligi eki paketini ve tüm ligler diye paketi kurdum artık oynayamıyorum sildim yeniden kurdum olmuyor bakarsanız sevinirim bana su mesajı veriyo fifaya ac oyna dedigimde FİFA EXE SÜRÜCÜ KULLANILMAYA HAZIR DEGİL...sÜRÜCÜ KULLANILMAYA HAZIR DEGİL SÜRÜCÜ KAPAGI ACIK OLABİLİR LÜTFEN A SÜRÜCÜSÜNÜ DENETLEYİN VE DİSKİN TAKILI VE KAPAGIN KAPALI OLDUGUNDAN EMİN OLUN... diyo yardımcı olursanız sevinirim ve bende fifa cd si yok cünkü arkdasın hard diskten almıstım