arkacadde birbirinden güzel 5 gol videoları sizler için kaydettim. yanlız sizlerden bir rıcam olcak emeğe Saygı Duyalım LÜTFEN. golleri beğenen olur beğenmeyen olur o herkezin kendi görüşüdür. **Oyun Zorluğu Dünya Klası.** : http://www.youtube.com/v/4WrnBkNl_ss>http://www.youtube.com/v/4WrnBkNl_ss type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> : http://www.youtube.com/v/ArISWNyYLBc>http://www.youtube.com/v/ArISWNyYLBc type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> : http://www.youtube.com/v/XLyiQ4TxWpM>http://www.youtube.com/v/XLyiQ4TxWpM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> : http://www.youtube.com/v/jPms4kDCgMs>http://www.youtube.com/v/jPms4kDCgMs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> : http://www.youtube.com/v/QqTLJay_Rgo>http://www.youtube.com/v/QqTLJay_Rgo type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
arkacadde Orjinal Mesajı Yazan: Korsan06 genellikle orta kafa gol oynuyorsun güzel goller dedigin gibi oynuyorum ama canım sıkıldıgı zaman oluyor o : ) genelikle yay çizgisindeki forvetle oynuyorum yay çizgisinin ordan çok gol atıyorum.