faruk74gs yapamam ama çok güzel.:D http://www.youtube.com/v/8zPFH4XeeYY>http://www.youtube.com/v/8zPFH4XeeYY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Knayt ben formayı yaptım ama resim koymayı beceremiyorum rapid olarak vercem al: http://rapidshare.com/files/74941745/gs_forma.png.html