adilcann BEN TRANSFER GÜNCELLEMESİN DİYE BİR YAMA İNDİRDİM OYUN HATA VERDİ OYUNUM Bİ DAHA AÇILMADII.. YAMAYI KALDIRDIM HATA HALA DEVAM EDİYOR.NAPICAM Bİ YARDIMCI OLUN EMRAHSEVDALİ_19@HOTMAİL.COM BANA ULAŞIN LTFN
EBA79 Öncelikle Konunun başlığı tamamen büyük olamaz. sonra PC'den oyunun adı olan herşeyi sil örn: FIFA 07 ye yama yklediğin zaman mesela The Pure Football oyunu sildiğinde o dosyaların bazıları silinmez. o yüzden oyunun adı olan her dosyayı silmen gerek
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 Öncelikle Konunun başlığı tamamen büyük olamaz. sonra PC'den oyunun adı olan herşeyi sil örn: FIFA 07 ye yama yklediğin zaman mesela The Pure Football oyunu sildiğinde o dosyaların bazıları silinmez. o yüzden oyunun adı olan her dosyayı silmen gerek biraz daha açık olursa sevinirim hiçö bişe anlamadım ben oyunu silmicem yama yüzünden oyunum hata veriyooo
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 oyunu silmezsen o yamayıda silemezsin o yüzden oyunu öncelikle silicen yaa oyunu direk proğram ekle/kaldırdan kaldırsam fifa 2007 yii .yoksa silimmi sadece masaüstüncekini
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 oyunu silmezsen o yamayıda silemezsin o yüzden oyunu öncelikle silicen yaa oyunu direk proğram ekle/kaldırdan kaldırsam fifa 2007 yii .yoksa silimmi sadece masaüstüncekini
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 herşeyi siliceksin Ekle/Kaldır Belgelerim Program Files hepsinden siliceksin peki silmeden hatayı düzeltememmiii
adilcann ok saol arkadaşım bide bende 07 dinin setup dosyalarının yedeği varr ordan direk çalışltırsam kurulurmuuu 07 gerii
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 hayır düzeltemezsin . ok saol arkadaşım bide bende 07 dinin setup dosyalarının yedeği varr ordan direk çalışltırsam kurulurmuuu 07 gerii
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 Bence hiç direk filan çalıştırma herşeyi baştan kur. en iyisi o çünkü ama sen bilirsin baştan kurucamda işte bende cdler yok aam cdleriniçindekileri yedekledim bilgisayara onlarla kurabilrimiyim takrar baştan
adilcann Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 evet olur ama önce deamon tools diye bi program yüklemen lazım ondan sonra ok saol bi dosyası var salt okunur diyo silemiyom onu nasıl olucak
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Konu basligini Forum Kurallari Madde 18'e gore duzenle. Bu mesajı gören yokmu!