Orjinal Mesajı Yazan: jjokocha
99 dan beri fifayı aralıksız oynuyodum ve pes"i hiç oynamayı düşünmüyodum ama pes 6 ya biraz takılim dedim ve fifa"dan tamamen soğudum fifa benim için bitmiştir geç bile kalmışım:)we şimdi sabırsızlıkla pes 2008 i bekliyorum:)
arkadasım cok haklısın,burada fıfa pes kavgası yapmak gıbı bır nıyetımız yok 3 yıl once kuzenlerımı(28-30) yaslarındalar pes oynayın dıye dırettım "yok abı fıfa gıbısı varmı dıyorlardı" sımdı ıse onlara fıfa 2008 ın cıkması bıle heycanlandırmıyor,yanı arada muthıs farklar var arkadaslar bunun "zevkler ve renkler" meselesı olmagadı gayet acık,on yargılarımızı degısmelıyız bnce en buyuk sorunumuz bu.
fifada suphesız buyuk emeklerle hazırlanıyor ama yapımcının degısmesı lazım fıfada yanı yenı bır grafık motoru sart..Fifa 2003 fıfanın altın cocugudur ve ustune eklemeler bklerken maalesef gerıye dgru gıdıyorlar..
Birde yapılan şöle bır yanlıs var fıfa oynayan adam pes oynamıyor,pes oynayanda fıfa oynamıyo ya kardesım ıkısınıde oyna zaten 2 tane futbol oyunu var,işte ozaman on yargılarımızdan kurtulacagız.saygılar okuma zahmetı gosterenlere