kurdt Ben Man.Utd. a Ochoa yı aldım ama aldığım halde çalışma izni yüzünden oynayamaz dio:S Ne yapmam gerek acaba bilen varmı:o
kurdt Antwerp e gidemio abi heralde orda transfer dönemi bitmiş.Bende Ocak ta gönderirim artık.Saol yardımların için :) Kariyer pek ii gitmiodu bnde baştan açtım direk Antwerp e gönderdim şimdi gayet güzel gidio:)