Ben genelde yabancı yazarlar okuyan bir kitap kurduyumdur
geçenlerde bir kitapçıda dolaşırken bir kitap dikkatimi çekti
bir Türk yazarının kitabı önce ilgilenmedim ama arka kapağını okuduğumda hoşuma gitti
aldım ve inanın bir solukta okudum.
10 yakın öykü var içinde ve hemen hepsi çok iyi
hepsinin özünde şunu söyleyebilirim bizim kültürümüzden ve hepimizin başına gelebilecek öyküler.
Heyula:
bu kitabı alın inanın çok beğeniceksiniz.
http://img110.imageshack.us/img110/1899/20070525121938ak9.jpg