Kerem Yapmakla Uğraşıyorum , Arsenal ve Chelsea için izin aldım. Ekstra olarakta Juventus'u eklemeyi planlıyorum. Ama isteklerinizi özel mesajla iletmeniz daha makbul olur , yöneticilerimiz açısından :)
Ultraslan_CranK Kerem Bnm Pcde snn yaptığın fifa 2007 2008 sezonu var yavaş çalışıo ve türk liglerinde maçlar açılırken çok yavaş sebebi nedir ?