digimax tamam oyun süper olacak da bu resim yeni değil... haftalar öncesinden bilinen bi resimdir kendisi..
aslan4 Orjinal Mesajı Yazan: digimax tamam oyun süper olacak da bu resim yeni değil... haftalar öncesinden bilinen bi resimdir kendisi.. arkadas zaten sen yazmadan önce yazdim ; önceden verilmisse özür diye ,,,,, ama oyun süper
aslan4 Orjinal Mesajı Yazan: mrtbkm türkiye ligi yok bi ona yanıyorum:( yokmu ???? :( ama bi arkadas burda pes 08 de süper lig var demsiti ... tühhh
aslan4 Orjinal Mesajı Yazan: MichaeL_413 Bu resim daha önce 50 kere verildi kardes konunu basinda ne yazyior ha bak istersen,,,