ogz1905 Fifa 07-08 edition patchde sadece menajer mod değil turnuvada da oyundan atıyo keremin yolladığı 2.sini de indirdim düzelmedi yine oyundan attı visual sim yapıp dakika 1 den basladım yine attı lütfen bir yardım edin ya
FaRuK_1907 Birader Sen O Malın Yaptığı Yamayı Kurma o Dangalak Bilmiyor o işleri herkes şikayetçi sil oyunu baştan kur yama filan yükleeme.
mustafAttila Orjinal Mesajı Yazan: FaRuK_1907 Birader Sen O Malın Yaptığı Yamayı Kurma o Dangalak Bilmiyor o işleri herkes şikayetçi sil oyunu baştan kur yama filan yükleeme. çok azda olsa haklı da 1. yamayı silip 2.yi yüklicektin ya öle mi yaptın ben denemiştim bi *** olmadı !!