mrtayn yaf arkiler frapsı indirdim ama gollertimi bi türlü izleyemiyorum nasıl kullanıldığını bilen warsasöylesin
DRHY kardeş f10 tuşuyla kayıt yaparsın fakat fraps simgesi sağ alt köşede gözükmezse kayıt yapmaz f10 ile başlar f10 biter eğer kayıt edebilmissen frapsı yüklediğin yere bak ordadır video dosyan
mrtayn senin dediklerini harfiyen yapıyorum hatta numaralar çıkyo alttada görünüyo fraps ama kaydolmuyo... frapsı kurduğum dosyaya bakıyorum yok belgelerim/fifa2007'den buluyorum açılmıyo kafayı yiyecem