istanbulin Herşey güzel ama formalar olmadı. Bu konuda açıklayıcı bir izah yapar mısınız? Teşekkürler Mami Baba...
istanbulin Orjinal Mesajı Yazan: mami baba olur arkadaşlar ;) Ne kadar açıklayıcı olmuş. Olur da nasıl olur? Kısaca anlatsan ne kaybedersin ki? Yama yapanlar hep böyle nazlı mı olur ki?
F.T 9 kardeş açıklamak zorundayım bazı arkadaşlar anlamıyor onlara yardımcı olmak için uzun yapıyorum ;)
burakecer arkadaşlar bende bu filefront linkleri açılmıyor.link e tıklıyorum kendiliğinden ana sayfaya dönüyor(http://www.filefront.com) bu konuda yardımcı olursanız sewinirim.
resit20 arkadaşlar Pro Evolution Soccer 5 in 2008 cıktımı veya bana bi link adresi verebileniniz var mı?
sunatolga Bilader emeğine sağlık gerçekten güzel bir şey paylaşmışın ama şu iki dosyada sorun var birzahmet bakıp yenilermisin insanlar okadar yazmış sana bende son kez yazayım inş. yenilersin. Eywallah Paylaşımın için tekrar teşekkürler Opmov: http://files.filefront.com/opmovrar/;8550718;/fileinfo.html Kitserver: http://files.filefront.com/kitserverrar/;8680544;/fileinfo.html
mhmmdsvl abiler şu linkleri bi düzeltin yaaaaaaaa we turka 06 dan sıkıldım lütfen bana pes 08 oyna o zaman falan demeyin ben pes5 ten menunum ama bu yama ile daha da memnun olabilirim (linkler yenilenirse)
MeLanqoLiq **Evet ßenDe De ßazı TaKmLaRn FoRMaLaRı SiyaH cıKıo..Tüm KadRoyu ßaşKa TaqıMa aLıp FoRmaSını KenDm YapıoRm.. :s**