Orjinal Mesajı Yazan: matrockmamy
fb formasını kim yapmış :D
fb,gs,bjk formaları benim.ben yaptım onarı.zannedersem arsenal forması da benim yaptığım.arkadaş izin almamayı alışkanlık haline getirmiş.izin isteyerek kullansaydı güncellenmiş hallerini verecektim.yama daha da kaliteli olacaktı o zaman.tüm formalar ve güncelleşmiş halleri için gokhanka kit shop 08 e bakın.:;