bozoklubatuhantr arkadaşlar bu formayı yapabilir misiniz?:) kendi tasarımım.. http://img168.imageshack.us/my.php?image=fenerbahe100away0000000ju9.png
.Hakan. bnce fenerbahçenin şimdiki beyaz formasından daha hoş duruo ama bnce sponsor avea olarak kalmalıydı. zaten Türkiye'de bwin nin reklam vermesi yasak:D