Çok yazık oldu verilmeyen gole ama Beşiktaş yinede golü kendileri atmış sayılmayacaktı. Ne yapalım bazı hakem hatalarının telafisi yok çok örneği var bunların. _TaYLaN_ 'ada katılıyorum Diatta çok iyi oynadı nasıl olsa çok forma şansı bulur Gökhan Zan 2 haftada bir sakatlanıyor:d