istanbulin Fifa 07 Seazon 2008'de Menejer modda oyundan atıyor. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler...
istanbulin Yama olarak değil de satın almıştım 2 cd olarak. Fifa 07 kurulu değil, gerek de yokmuş zaten. Ama ha bire oyundan atıyor...