ThE_HeRiZoN Arkadaşlar ben eskidem pes 6 oynarken topu rakipten kapmak için W+D ye basmam yeterliydi ama şimdi ikisine basıp adamı benim kontrol etmeem lazım ama ölede oldukça zor oluyor bunu çözebilen warsa yardım edebilirmi...
S n i p e r Oyunun Kurulu olduğu diizndeki Settings den kontrol ayarlarını değiştrebilirsin Ayrıca Konu başlığında Yardımm mardım gibi kelimeler kullanmak yasak bu seferlik editledim bidaha olmasın