okochaorhan Bi ara yamayı yapan ''İNTERN'' arkadaşımız vol 2 yapımını durdurmuştu sonra ne olduysa oldu ve yama yapımın iptal etti!!!
robinho7 Orjinal Mesajı Yazan: I0_RoBiNHo_I0 Artık FM 2008 çıkcak ondan olabilir. da yhane fm2008 taaaa aralikin sonlarinda cikcak bi volume 2 sart...Yapilsin bu yama
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: robinho7 da yhane fm2008 taaaa aralikin sonlarinda cikcak bi volume 2 sart...Yapilsin bu yama Emredersin:D