By_JeFaCeR Arkadaslar Ben Graphic Studio İle Reklam Panosu Ekledim Ama Oyunda İğrenç Durdu Çözemedim Bir Türlü Oyun İçindeki SS : Bu Konuda Bana Yardım Edebilirmisiniz ??
By_JeFaCeR Yardım edebilecek kimse yok mu yada bana msnden destek verebilcelek birisi mailito : hircindalga_06@hotmail.com destek vermek isteyenler eklerse sevinirim :( :( panolarım ne biçim kaldı