Orjinal Mesajı Yazan: antonydeniz
bencede hıncal uluç oolmalı tsydden kimseyi kasteetmiş ama yaptığı şey hiç hoş deil ben bu emrenin artık ırkçılık yaptığını bile düşünürüm emre çok ikiyüzlü birisi zamanında galatasaraya intere giderken kazık atmıştı
Yaptığı şeyi onaylamıyorum, ama bu bakış açısı tamamen yanlış. Emre'nin ırkçılık yaptığını düşünürüm diyorsun. Emre kaç siyahi futbolcuyla oynadı seneler boyunca, bir şey olmadı. Ayrıca Emre Galatasaray'a kazık filan atmadı, Bosman kanunlarına bir bak istersen. Kazık atmak Ribery'nin yaptığına benzer, buna değil...