Tekrar kadroya dahil edilen Nobre'nin daha iyi bir performans sergileyeceğini düşünüyor musunuz arkadaşlar??
Bence hayır takımdan gitmesi lazım çünkü maç içinde bir çok hata yapıyor ve bence takıma çok zarar veriyor yaptığı haraketler ile..Ben bu takıma sonuna kadar güveniyorum ve tabiki Ertuğrul Sağlam hocamızada .. bence beşiktaş'ımızın futbol oyunu çok güzel ..