Meydan sizin gençler. Benim ÖSS geçti, geçen yıl girmemem gerekiyordu ama olmadı. Bu yıl internet cafeye gitmezsem göremeyeceksiniz buralarda. Meydan sizin, dilediğiniz gibi at koşturun:)
Ulaş, interneti kestir sana tek tavsiyem. Zorlanacaksın ama değecek;)