Orjinal Mesajı Yazan: xturk
nesi süper anlamadım ekimde beklediğimiz oyun için kasımdan bahsediliyor yaw. ne zaman çıkacak bu oyun be. sabır taşımıyız biz..
1-Sabırlı olmak erdemdir.
2-Süper dedim çünkü PES2008'e ait bir site olması bence cok iyi.güncel bilgileri google da aramak zorunda kalmamak icin vs vs.
3-Bu site olmasaydı Kasım ayında cıkacagını ögrenemiyecek ve ekim ayını oyunun cıkmasını beklemekle gecirecektin.
4-umarım anlatabilmisimdir Neden (süper) dedigimi....