Başlangıca göre hiç fena değil ama eksikliklerin şunlar:
-Kollardaki logolar biraz büyük(Uzun kollardaki çok büyük)
-Üstteki şortta logolar yanlış yerde alttakindeki ters olacak
-Avea'yı ortala
Bi de bilmiyorsan diye söylüyorum kırışıklıkların logolarda da görünmesini istiyorsan Photoshopta sağ altta NORMAL yazan yerden MULTİPLY yi seç
İlk forman güzel olmuş.Devamını dilerim...