CpT_TuRkey c03/04 De 2 Lig ß kategorisinden sekersporu sectim ve oyunuma ßasLadım...iLk once kadtoyu ßi temizLedim ondann sonra süper Ligden hasan kaßze ceLaLeddin kocak gißi transferLer yaptım...iLK ßasarım türkiye kupasını kazanmak oLdu ondan sonra UEFA yA cıktım Ligi kazandım ve UEFA kupasınıda takımıma kaLdırttırdım...ßana soLe ßi haßer geLdi;....... nın heykeLinin dikiLmesi gerektigini soyLuyor o yıLLar UEFA yı kaLdırdıktan sonra taraftarLar ßenim heykeLimin diKİLmesi gerektiüğini one sürdüLer...sonra 2. lige cıktım ardından 2 yıL ßoyunca kupa kaLdıramadım...2 yıL sonrada süper lİgE adım atttım...Hemen yaßancı trasferLer yapmaya ßasLadım...CM 03/04 ün genc yetenekLerini ßiLdiğim için cok ucuz transferLer yaptım...Ve takımımı süper liG samıyonu yaptım...SampiyonLar Ligine katıLmıstım favori reaL madrid di...ßana en düşük ihtimaLi werdiLer en ezik ßendim araLarında:)grupLar ßeLLi oLmustu ßenim grubumda CeLtic m.United Inter wardı...ßen şimdiden umudumu kayßetmiştim uefaya gideceğimi düşünüyordum... iLk macım CeLtic iLe idi..O macı 3-2 kazandım evimde...Sonraki macım ise INTER iLe idi...Mac rekip sahada oyuncuLar cok yorgun...NE YAPCAM ßİlMİODUM...sonra yıLdız ßir oyuncum wardı Todorov die...Kondisyonu %100 dü..Onu soktum maca CerCi iLe o forvetimde ßüyük roL oynuyoLardı...Mac ani geLdi haLa hatırLıyorum o anLarı...daha iLk 3 dakkada ßana Emre ßelözogLundan goL geLdi 1-0 yeniiyodum...Sonra savunmada ßi taktik değişikLiği yaptım...De La cuestayı oyuna sürdüm...orta aLanımdaki Renato ßir top ortaLadı...Todorov o topa yükseLdi kafayı vurdu ve goLLL oLdu...dk. 34 idi..Cok sevinmiştim!Ondan sonra iLk yarıda ßaska onemLi oLay oLmadı...2. yarı ßasLadı top ßizdem ßasLamıstı adeta sasırdım dießiLirim todorov ßasLar ßasLamaz aLdı topu 5 kişi caLımLadı ve goL attı ßen dona kaLmıstım...durum 2-1 di Sonra Cerci koseden kaptı topu cannavaroyu caLımLayıp goL iLe sahaLarı süsLedi..Mac 3-1 ßitmişti...Puanım 6 oLmustu 1. sıradaydım...ERtesi günde m.United iLe macım wardı... ßu macı 5-0 kayßettim...CRonaLdı ßana tam 3goL atmıstı...Sonra macım yine M.untid iLe idi... ßu amcta antreman değişikLiği yaptım oyuncuLar tamm formundaydı... Mac 1-1 ßeraßere ßitti ßenden renato onLardan rudd wan nisteLroyy atmıstı... Grupta 2. idim.. Celtic i 2-0 yendim INTEr Le iLede 3-3 ßeraßere kaLmıstım gruptan cıktım ve sampiyonLar Ligine devam ettim...karsıma ßenfica geLmişti...Zor ßi rakipti o yıLLar iLk mac onun evindeydi ßeni 1-0 mağLup etmişti...2. mac ta ise ßen evimde oNu 4-1 yenmiştim ve ceyrek finaL e kaLmıstım ßeni ezik gösteren tahminLeri aLt üst etmiştim:)ßu arada süper Ligde 3. sıradaydım Gs 1. sıradaydı ßesiktas 16. sıraya kadar düşmüştü 2. sırada samsunspor wardı...Gs ßaya ßi fark acmıstı ßana 1. oLmam zordu...Ligin ßitmesinede az kaLmıstı ve Gs iLe macLarımda ßitmişti 2 macımdada s€ni farkLı skorLarLa yenmişti...Ceyrek finaLde karsıma geLen rakip LiverpooL idi...Yani ßenim tuttugum takım:)Onun evinde Onu 3-2 devirmiştim... artık sansı yoktu gißiydi ama Kendi sahamda ßeni 3-3 ßeraßere kaLmayı ßasardı kuraLLar gereği yarı finaLe ßen cıktım...Süper Ligde 4 kez üstüste yeniLmiştim ve 5. sıraya düşmüştüm cünkü ßen oyuncuLarımı sampiyonLar Ligine sakLıyordum...Yarı finaLde Karsıma Kendi grußumdaki m.united geLmişti artık ßu maceranın sona ereceğini düşünüyordum...iLk mac ßenim evimdeydi...daha iLk dakkaLarda C.RonaLdo 1-0 one gecirmişti OnLarı...15. dakikada C.RonaLdo sakatLandı...Sonrada Ferdinand Kırmızı kart gördü hersey trersine dondu gißi oLdu...O an todorovu oyuna sokmustum...Yanınada Ümit karanı Koymustum...32. dakikada yüzüm güLdü ve ümitten goL geLdi...Durum 1-1 oLmustu...Ondan sonra Renato kornerden geLen topa yükseLdi ve 43. dk de goLu atarak skor 2-1 ßir yapmıstı...2. yarı ßasLamıstı m.united adeta ßitiş gißiydi...fuLL ßen atak yapıodum...2-1 ondeydim 73. dakikada grisaLesin mükemmeL sert sutu topu agLara yoLLadı...3-1 one gectim...Frikik weriLmişti en iyi frikikcim aLex de souza topu cataLa sokmayı ßasardı ve 4-1 one gectim...Ve mac skoru 4-1 di...OnLarın evinde oynanan macı onLar 2-1 kazanmıstı ama yetmedi...Ve finaLdeydim!!!Ezik takım nasıL finaLe cıkarhehe:)ama cıktı işte cıktı!!!...Herkes ßenden ßahsediyordu...finaLde ise karsıma kim gecti ßiLin ßaqaLım!!..:)ReaL Madrid!!!...yıLdız oyuncuLarımı sakLamıstım ßu maca...Süper Lig ßitmişti zorda oLsa 4. sırada ßitirmiştim...ama Şimdi ŞampıyonLar Ligi onemLiydi...Macı anLatmak istemiyorum o kadar cok Pozisyon wardıki...Sonucu soyLuyum size;;2-2 ßeraßere kaLmıstık ve PenaLtıLarda en son ceken aLexin goLuyLe sampıyonLar Ligi Kupasını kazanmıstım!!!!!TaraftarLar gece kutLaması yapıyoLarmıs sokakLarda...diğer SeneLerde 2009 da ßi kez daha kazandım sampiyonLar Ligini ve 3 kez üstsütede süper Lig kazandım...2011 dede oyunu ßırakmıstım....ßu kadar:::)
crdsa buraya yazman yanlış. burası fm2007 için. ayrıca kariyerini böyle uzun ve sadece yazı şeklinde yazman yanlış. ss ler olmalı, yazın fazla uzun olmamalı ve akıcı olmalı.
ertuii oooldduuu .. bende aldım çorlusporu , 3. lig 2. lig 1. lig derken hersene şampiyon,sora bi bakmşm üstüste 8 kere şamp ligi şampiyonu olmşm........
Sopcast çok maceralı güzel bir hikaye.. **Not:Yetkililer Konuyu CM Serilerine Taşırmısınız Yeri Burası Değilde ;)**