DJ_M.Rea Sayın XII kardeş, Bana da yapar mısın? Benimkinde ; DJ_M-Rea(isim yazdığım gibi olacak..) 77 numara olucak. Şimdiden TŞK.
ROBERTO.CARLOS **Abi biraz uzun olcak ama sarı beyaz sarı lacivet birde turkuaz formasına Roberto Carlos yazarmısın**