Life. **Bunların hepsini yaşadım.Özellikle arbanın altına top kaçınca arbanın altına hep ben girerdim.Diğerleri alamazlardı:P**
BoyTalker **Çok güldüm :D çoğunu yaşadık.En iyisi auta atınca top arkaya gider ve atan alır!Süper :D **
atyler Adamın devam etti olayı vardı :D birde biz ufakken kolasına falan oynuyorsak baktık yeniliyoruz direk kavga çıkarırdık dayağıda yerdik diğer mahalle güçlüydü :d