Orjinal Mesajı Yazan: takayibo
david villa hareketini yapabilseydim herhalde en sevdiğim o olurdu ancak şu ilhan mansızın 2002 dünya kupasında yaptığı hareketi çok seviyorum bide köşe ye gidip c tuşuna basarak bi sağ bi sol yapınca adam yere yatıyo ya ona çok gülüyorum bi defasında adamı üç defa yatırmıştım öle :)
takayibo david villa hareketine biraz çalışman gerekiyo
ben ancak 12 kez fifa 07 girdiğimde direk practice moda
giriyodum en sonunda 13. de yaptım artık ustasıyım