öncelikle belirtiyim bu yama aslında hatalı deil benim fifa 07 dede canı sıkıldıkca atıodu maç sonlarında sık sık değil ama orjinal oyunun üzerine kurulursa hatalı değil öncelikle kerem arkadasımızın dediği gibi bilgisayarıma sağ tıklayın sonra özelliklere tıklayın karsınıza küçük bir pencere gelcek ordan gelişmiş sekmesine tıklıcaz performans bölümünden ayarlara tıklayın ordanda gelişmişi seçin sonra en altta sanal bellek bölümü var orda değiştire tıklayın orda özel boyuta tıklayın ve baslangıç boyutuna 1600 en büyük boyut yazan yerin karsısına ise 2800 yazın sonra yanında ayarla butonuna basın ayarınız kaydedilecek.sonra masaüstünüzdeki resmi değistirin yani hiç bir resim koymayın boş ekran yapın.daha sonra ekran boyutunuzu 800x600 e ayarlayın daha sonra baslata girin ordan çalıştır a girin oraya msconfig yazın ve msn flan bazı programları ordan kaldırın sadece ses ayarlarını bırakın daha sonra bilgisayarı yeniden baslatın menejer modunda maç bitince o sevinme anlarını d ye basarak geçin ve o kısımda 20 sn bekleyin sonra ileriye basın sonra o kısımdada bi 20 sn bekleyin sonra entere basın sonra oyun hata vermicektir oyundan çıkarkende ilk önce ctrl ve alt tusunun arasında resimli bir tuş var ona basın oyun aşağı inecektir ve masaüstüne döneceksiniz dir sonrada ctrl alt ve del tuşuna basıp fifa 07 işlemini sonlandır dioz ve birkaç sn sonra işlemi şimdi sonlandır die bi pencere gelecektir şimdi sonlandıra tıklayın oyundan çıkarsınız dediklerimi tıpa tıp uygularsanız iddia ile soluom oyun hata vermez ayrıca bu oyunu oynamak için birazcık güçlü bilgisayar olması lazım ok size bir yardımım dokunduysa ne mutlu bana