Vay be. Bu konuya uğramayalı 1.5 yıl olmuş. Buraları hareketlendirelim biraz.
Yeni çalışmam:

Pek detaya girmedim. Yaptığım yanlışlıklar da var. Örneğin Carrick geriden geliyormuş, ben ilerden dönüyor yaptım. Valencia golden önce kaleye yaklaşmalı, gol sevincine o taraftan gelmeliydi. Biraz da hızlı oldu animasyon. Gol sevinci pek belli olmuyor. Neyse bunlara takılmayalım. Ana hatlarıyla gol böyleydi. Çok uğraştırdı zaten. Bir an önce bitirmek istedim. :o