**Arkadaşlar gerçekler ortada,EA ne kadar profesyonel bir elden gelse de gelsin,kendi face i olmadan başkasının face'ini asla bir oyununda kullanmaz. Bu büyük oyun şirketleri için böyledir,şirket prensibi hesabı,haklılarda. İkinci şeye gelirsek,hayır,yeni bir face yapmak ya da bir takımın 3.formasını eklemenin lisansla ilgisi yok. Eğer EA bir takımın lisansını almışsa,ona istediği kadar bayrak yapabilir,istediği kadar face yapabilir. Ama yapmıyorlar. Büyük takımların tüm kadrolarının face i var neredeyse. Ama 4 yıldızlı Fenerbahçe'nin sadece 4 tane face i vardı geçen yıl. Bu uğraşmamaktan kaynaklanıyor. Ben bu yıl da aynı şekilde olacağını düşünüyorum bu işin. Üzücü ama olan bu. **