arkadaşlar daha önce sizlere ekran kartımla olan sorunumu fıfanın ve pes in tam performansla calıstıgını fakat degaj ve sut cektıgımde kameranın takılarak ılerledıgını belırtmıstım... az önce dıkkatlı bı sekılde çözmeye calıstıgımda çözunurlugun önemli rol oynadıgını farkettım cozunurlugumu ve monıtor hızımı nasıl ayarlayabılırım? 75 hz 60 hz gibi yardmcı olursanz makbule geçer