bombastico kardeş bana sadece acili vahşet bi şekilde """fenerbahçemizin sarı-beyaz kuruluş forması ilazım"""!!..sen gelince bana bunu temin edebilirmiisn acaba?
easports Al kardeş fenerbahçe kuruluş forması http://rapidshare.com/files/55191869/Fenerbah_e_Home.bmp.html 4 Büyükler 2008 Formaları http://rapidshare.com/files/55321071/4_bueyuekler_2008_formalar__305_.rar.html
cangele9 kardeş banada sakaryanın bu sezon ki formasını yaparmısın eğer resim istersen sakaryanın resmi sitesinden bulabilirsin
Abdik **saol kardeş bu seneki forma dimi bu gri forma dediin.yani benim siyah senn gri forma dediin** :) :)
Abdik :confused: **abi şimdi bukaleci formasımı yoksa adam gibi formamı.onu bi net alimd e bn ona göre hareket edimm**
easports http://rapidshare.com/files/55335821/Sakaryaspor_Home.jpg.html Sakaryaspor forması (İndirdikten Sonra paintle açarak farklı kaydet de ve jpeg yazan yeri 24 biteşlem yap kaydet) Galtasaray forması normal indirebilirsin
parola galatasarayın 1999-2000 sezonundaki formalarını yapabilir misin ? UEFA Kupasını aldığı yılın formalarını yani
serkanerturk banada sivassporun 07/08 sezonu formasini yapabilinmi home deplasman kaleci mini kitlerinide yaparsan sevinirim