gabugo Yaa beyler PES2008'de seyirciler 3 boyutlumu olacak bazı resimlerde 3 boyutlu olarak gordum acaba yanılıyormuyum??? (Eger 3 boyutlu olursa seyirciler cok manyak olur)
ketur evet uç boyutlu olacak ama next gerenation konsollar için(wii,ps3,xbox360) pc ve ps2 icin 3 boyutlu olmuyo malesef :s
charlo xbox360dakı daha once oynadıgım pesdekı seyırcıler pek uc boyutlu durmuyordu ama hadı hayırlısı
xturk bu arada konuyla alakası yok ama: nerde bu demo hala gelmedi. konami her zaman aynısını yapıyor. demoyu oyunla beraber çıkarıyor yaw
cersey Orjinal Mesajı Yazan: xturk bu arada konuyla alakası yok ama: nerde bu demo hala gelmedi. konami her zaman aynısını yapıyor. demoyu oyunla beraber çıkarıyor yaw valla yaw demo bir türlü çıkamadı:(
RaphaeLmiX şimdi eğer pc next-gen oluyorsa ki olucak o zaman seyirciler de 3 boyutlu olucaktır.Bütün next-genlerde böyle... konu kapanmıştır.. :D