baybilmis Arkadaşlar ben dışardan fifa 2008 aldım ama 2007 nin Kerem kardeşimizin yaması haliymiş neyse bu siteden hangi yamayı indirip kurduysam kurayım maçyapınca 3 büyüklerle özellikle sahaya çıkarken ev sahibi takımın tezahüratları duyuluyor başlama düdüğüyle hayvan gibi deplasman takım tezahüratı oluyor ama sadece deplasman taraftarının sesi duyuluyor!!Ben anlamadım bu sorun sadece bende mi var kimse farketmiyormu mesela Bjk-Fb maçı yapın inönüde ama sırf fenerbahçe tezahüratları ile geçio maç!!ben anlamadım yokmu bunun çözümü sistem ters işlio Audio dosyalarında heralde!!
baybilmis valla hatırlamıomki nerden aldıımı heralde mecidiyeköyde bi CD den aldıydım!!anlamadım gitti.
ugurucar1992 Abi bu siteden indirdiğimde böyle bir hata göremedim-bir daha Kerem abinin yamasını denesen yeniden yükleyip (Şu ortasa anketine bi düşüncenizi bildirin arkadaslar)
baybilmis ya ben en iyisi dışarda nyeni 2007 CD si alayım üstüne kerem arkadaşımızın yamasını kurayım rahatlayayım masraf olmasın dediydim ama zaten 3 ytl bişi yeni CD en mantıklısı heralde öle olur başka çarem yok galiba!