Gilmour valla dostum fenerbahçe yi veremem :( niye veremem. çünkü takımı ben yarattım ama içindeki bazı faceler ve formalar bana ait deil! o yüzden durduk yerde adımıs emek hırsızına çıkmasın :)
Gilmour dostum sen high da oynuyosundur. ama unutmaki herkesin sistemi high oynayacak kadar ii olmayabilir! ;)
Lvnt_Asn demoda ayarlama yok diye biliyorum görüntüyü ama sagol arkadasım emege büyük saygımız war tesekkürler ;)
Neo Orjinal Mesajı Yazan: Lvnt_Asn demoda ayarlama yok diye biliyorum görüntüyü ama sagol arkadasım emege büyük saygımız war tesekkürler ;) Demo Expander la değiştirebilirsin ayarları.